Zwroty
Na zwrot zakupionego towaru (odstąpienie od umowy) masz 14 dni od dnia otrzymania nabytej rzeczy. Możesz to zrobić bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając do nas wypełniony formularz zwrotu na adres sklep@pwtomus.pl.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru, a produkt powinien być zwrócony Sprzedającemu nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy, w stanie niezmienionym.
Adres do zwrotu:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOMUS Tomasz Mulkowski
ul. Pawia 9, Suchy Las
62-002 Złotniki
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, spersonalizoawana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Reklamacje
Posiadasz pełne prawo by zareklamować produkry nie spełnia twoich oczekiwań.
W tym celu wypełnij formularz reklamacji i prześlij go do nas na adres sklep@pwtomus.pl.
Możesz go także wydrukować i wysłać listownie na adres naszej firmy (Przedsiębiorstwo wielobranżowe TOMUS Tomasz Mulkowski, ul. Pawia 9, Suchy Las, 62-002 Złotniki).
Zapakuj reklamowany produkt, by dotrał do nas bezpiecznie. Możesz użyć pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie.
Dołącz koniecznie dowód zakupu produktu!